Sivut

lauantai 11. helmikuuta 2012

Huulipunaa paidalla Linnunradan laidalla

Tänään se sitten alkoi taas se päätön ja tällä kertaa onneksi viimonen ylioppilaskirjotusrupeama! Olin aika mahottoman uupunut kello kolmen jälkeen, jännästi imee kaikki mehut tommonen sirkustelu. Kolme tekstitaidon vastausta kävin sutasemassa ja ei kyllä pelitä mun ajattelu sitten ollenkaan tommosessa tilanteessa. Etenkin viimesen vastauksen kohdalla saattoi huomata, että aivotoiminta alkoi hiipua. Mun ajatus kulkee niin rauhallisesti, että tarvisin päivän per vastaus ja mahdollisuuden käydä vaikka ulkona välillä. Näin jälkiviisaana olisin tehnyt nelosen sijaan kakkosen ja muutenkin jättänyt ehkä jotain kirjottamatta ja toisaalta kirjottanut jotain enemmän. Onni ettei oikeessa elämässä joudu tämmösiin tilanteisiin. Ja jos menee heikosti, niin eipähän tarvitse mainita tästäkään surkeiden sattumusten sarjasta yhtään kenellekään sitten tulevaisuudessa.

Ilosempiin asioihin! Äiti osti mulle Tokmannista kivan t-paidan, maksoi jotain kuusi euroa tai sinne päin. Eikös ole kiva? :-) Mieli tekisi avartaa vähän tota pääntietä, tämmönen kuristava malli ei mun mielestä sovi mulle. Väri kuitenkin on ihan täydellinen!
Kokeilin myös punasta huulipunaa taas ihan kotioloissa. Näyttää oudolta, mutta onhan tossa kuvassa kaikki ottiksesta lähtien ihan päin puuta. :D Rajauksetkin pakenee aina tuolta ulkonurkista, mun silmissä on jotain vialla. Ne erittää jotain kemikaalia, mikä huuhtoo vedenkestävätkin meikit mennessään. Enkä tajua minkä takia toi vasemmalla oleva lärvi (peilikuva) on niin oudon näkönen mun silmään, koska se on kuitenkin se lärvi minkä nään aina peilistä.


Mom bought me a new t-shirt and I love the color of it so much! I also tested how do I look with red lipstick. I have tried red lipstick many times before but sometimes I have to remind myself how odd it looks on me. And I'm sorry if there are grammar mistakes (more than usual), my brains have turned into porridge.

2 kommenttia:

  1. sul on muuten kiva blogi:) otan osaa tekstitaitoangstiin, itelläni oli kans koe eilen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Ties monenko suomalaisnuoren perjantain se pilas, mutta toivottavasti menee paremmin kun mitä luullaan ja angsti osottautuu aiheettomaks. (;

      Poista

Kommentit on erittäin arvostettuja, kiitos jos jätät sellaisen jälkeesi! :)
Comments are greatly appreciated, thank you for leaving one! :)